Uczulenie na pulmicort spotkał się ktoś?

pytanie zadane 9 stycznia 2016 w Inne przez użytkownika fikumiku (139,918)

8 odpowiedzi

+1 głos
 
Najlepsza odpowiedź
Często zakażenia grzybicze jamy ustnej i gardła, podrażnienie gardła, kaszel, chrypka. Rzadko: obrzęk naczynioruchowy, pokrzywka, wysypka, kontaktowe zapalenie skóry, skłonność do występowania wybroczyn krwawych, skurcz oskrzeli, nerwowość, niepokój, depresja, zaburzenia zachowania, paradoksalny skurcz oskrzeli, zaburzenia czynności nadnerczy. Jeżeli preparat był podawany przez maskę twarzową może wystąpić podrażnienie skóry twarzy to są jego skutki uboczne. Można zaryzykować i zażyć Pulmicort obserwując czy nam ,,posłuży".
odpowiedź 21 kwietnia 2016 przez użytkownika Alexanndra (184,684)
wybrane 24 września 2016 przez użytkownika fikumiku
+3 głosów
Z uczulenie się nie spotkałam, ale wiem, że na początku stosowania mogą występować objawy podobne do alergii, np. obrzęk błony śluzowej nosa, mdłości, ból mięśni, stawów, głowy.
odpowiedź 9 stycznia 2016 przez użytkownika danio (60,992)
+4 głosów
Nie, z dzieci które znam i miały podawany to żadne nie miało uczulenia.
odpowiedź 9 stycznia 2016 przez użytkownika inreii (130,575)
+3 głosów
ja się nie spotkałam , może za późno były zrobione inhalacje?
odpowiedź 10 stycznia 2016 przez użytkownika marzena38 (55,162)
+4 głosów
mój syn miał inhalacje z pulmicortu. a o uczuleniu na ten lek nie słyszałam nigdy.
odpowiedź 25 stycznia 2016 przez użytkownika olamama2 (66,862)
+2 głosów
Nie słyszałam o uczuleniu na pulmicort.
odpowiedź 4 lutego 2016 przez użytkownika pink086 (69,232)
0 głosów
nie znam nikogo takiego
odpowiedź 11 lipca 2016 przez użytkownika Sktzacik (100,686)
0 głosów
Temat stary, ale tak u mnie wystąpiło uczulenie. Na początku myślałam, że to zwykle podrażnienie gardła po inhalacji, gardło było czerwone i pobolewalo, ale inaczej niż po chorobie, czułam też tak jakby gule w gardle, jednak po 4 inhalacji ciężej mi się oddychało, a po 2h zauważyłam czerwone plamy na brzuchu i dekolcie, miałam w domu Zyrtec i wapno więc od razu zazylam. Nigdy więcej tego g***a. Dostałam to na nadreaktywnosc oskrzeli po zapaleniu oskrzeli i owszem kaszel mi się wyciszył, ale jak tylko odstawiłam inhalacje (bo wyjścia nie miałam) to od razu wrócił kaszel z zalegająca na nowo flegma, której nie mogłam odkrztusic. Poszłam po dwóch dniach do lekarza (bo to akurat weekend był) oczywiście całą sytuację opisałam, powiedział, że dobrze że ten Zyrtec i wapno zazylam, ale po tej sytuacji powróciło mi zapalenie oskrzeli! I brałam kolejny antybiotyk.
odpowiedź 16 grudnia 2017 przez użytkownika Nattallie (110)
Witaj!
Pierwsze kroki stawia Twoje maleństwo ale i Ty jako rodzic? Nie jesteś sam! Tutaj możesz zadawać pytania rodzicom i ekspertom oraz dzielić się wiedzą z innymi. Co więcej - za aktywność otrzymasz fantastyczne nagrody, upominki dla Ciebie i Twojego dziecka!

13,135 pytań

119,523 odpowiedzi

  1. IrenaKoza

    20 Punkty

  2. kora

    20 Punkty

  3. pralinkowa

    10 Punkty

  4. Zielonomi

    10 Punkty

...