Skoro wskazana przez Ciebie firma się wszystkim zajmuje to dlaczego się do niej nie zwrócisz? ;-)
A tak na poważnie, to myślę, że warto po prostu zdobywać wiedzę na własną rękę, wiem, że jest tego dużo i wiem, że nie zawsze jest łatwo, jednakowoż... Trzymając rękę na pulsie będziesz wiedziała co się dzieje, a z czasem lepiej się w tym wszystkim rozeznasz. W obecnych czasach naprawdę sporo wiedzy znajdziesz na portalach/blogach branżowych, albo zapisując się do newsletterów. Ja uważam, że warto z tego korzystać. Ta wiedza nic nie kosztuje (poza poświęconym czasem), a rozwija. Myślę, że powinnaś pomyśleć o tym co może zachęcić użytkowników do zakupów akurat w Twoim sklepie internetowym. Pomyśl np. o tym by czuli się u Ciebie bezpieczni, by byli spokojni o swoje dane. W tym kontekście zachęcam do lektury tego artykułu:
https://blog.nazwa.pl/mam-juz-certyfikat-ssl-co-teraz-twoja-lista-rzeczy-do-sprawdzenia/